perjantai 19. lokakuuta 2012

   Koeviikko tuli ja meni, uusi jakso aloitettu ja nyt on jo syyslomakin melkein ohi. Loman aikana oon tehnyt hurjaa siivousta (kiikarissa olisi maalata pari seinää ja vaihtaa järjestystä, joten siivous on tarpeen...), jonka varjolla oon myös tehnyt keskeneräisiä leiskoja loppuun. Tässä olisi ensimmäinen:
    Vinksin-vonksin-sivu, jonka tein lähtökohtana lähinnä mieluisat materiaalit. Kuvan olin sattunut kehittämään jotakin aivan muuta tarkoitusta varten, minkä olin jo ehtinyt unohtaa, joten se pääsi tälle sivulle. Teksti viittaa helpotuksen huokaukseen, joka pääsi, kun sain 9. luokan suurimman projektini valmiiksi. Päätin syksyllä nimittäin virkata peiton, ja kevätjuhlaan mennessä se oli vihdoin valmis.
    Turkoosi paperi on tarrakirjainten paketin taustapahvia ja melkein kaikki muukin sivussa on kierrätettyä tai muilta saatua. Olin myös tosi tyytyväinen, kun vihdoin sain käytettyä noita hyvin hankalia glitter-kirjaimia!

2 kommenttia:

Tietoja minusta

Oma kuva
`Who cares for you?' said Alice, (she had grown to her full size by this time.) `You're nothing but a pack of cards!' Juuli, 17, Helsinki